תחומים / מתגים

נורות
מתגים
|
חזרה למתגים

מוצרים לתעשייה מבית גוויס

מוצרי החשמל התעשייתיים של גוויס מציעים איכות, אמינות וביצועים ברמה גבוהה מאוד. המוצרים מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות תוך חשיבה הנדסית על פשטות, נוחות ומהירות התקנה. מוצרי התעשייה של גוויס מחולקים לשני תחומים: EuroBox, ו-EuroLight.

 

מוצרי EuroBox

אביזרי חירום - מגוון קופסאות לאיתות בעת אזעקהו מצבי חירום בדרגת אטימות IP-55.

קופסאות הסתעפות - משמשות לרכיבים אלקטרוניים וציוד חשמלי בדרגות אטימות IP-44 או IP-67. הקופסאות זמינות גם בחומר כבה מאליו.

קופסאות לאוטומציה וחלוקה - קופסאות אטומות למים להרכבה על קיר עבור אוטומציה וחלוקה. מגוון המוצרים כולל קופסאות פוליאסטר, מתכת ונירוסטה, בדרגות אטימות IP-55 או IP-65,עם דלת שקופה או אטומה.

קופסאות תקשורת תחת הטיח -במגוון גדלים נרחב ועם מחיצות לחלוקה כאופציה.

שקעים תעשייתיים - אביזרים לשימוש תעשייתי בדרגות אטימות IP-44 או IP-67, ביניהם: שקעים ותקעים ניידים, ללוח, לקיר וכן מגוון שקעי אינטרלוק בהספקים שונים.

לוחות חלוקה- לוחות מודולריים ברמת אטימות IP-55 ושקעי IEC 309 ואינטרלוק בתצורות שונות.

עמדת שירות 68Q-MC- עמדות שירות עמידה ומוקשחת המיועדות לחשמל, מים ואוויר. אידיאלית לקמפינג, מחסנים, פארקים ציבוריים, מרינות ועוד.

 

מוצרי EuroLight

גופי התאורה של גוויס מצטיינים בעיצובים יפהפיים ובממדים שונים. גופי התאורה מתאימים לסוגים רבים של נורות ויכולים לשמש להארה פנימית או חיצונית. גופי תאורה מתוכננים ומיוצרים מתוך ראייה ארוכת טווח והם עמידים בפני מזג אוויר או השחתה. מעבר ליכולות ההנדסיות והשימושיות, הגופים מספקים מראה אלגנטי לכל סביבה. גופי התאורה מספקים מענה למגוון שימושים, ביניהם: תאורת הצפה, תאורת כבישים, גופי תאורה תעשייתיים ותאורת חירום.