תחומים / אביזרי כבילה

מוצרי כבילה
אביזרי כבילה
|

מוצרי הכבילה של 3M הינם המובילים בעולם במונחי אמינות, עמידות ונוחות עבודה. היצע המוצרים מספק למקצוענים בתחום החשמל מענה איכותי, ומאפשר להם לבצע את עבודתם בקלות וביעילות יתרה. היצע המוצרים כולל אמצעים שונים ומגוונים לבידוד, חיבור ואיחוי כבלים, אמצעי אטימה וכלים ייחודיים לעבודה השוטפת.

המוניטין המוכח של סל מוצרי 3M הינו תולדה של פטנטים ייחודיים לחברה, הבנת צרכי השוק ותקציבי מחקר ופיתוח חסרי תחרות בתעשייה. חברות וגופים מכל התעשייה, ביניהם חברת חשמל, מפעלי ים המלח, בז"ן, חילות צה"ל השונים, הפכו את מוצרי 3M למוצריהם הבלעדיים. ניסקו עושה מאמצים רבים על מנת שכל בעלי המקצוע בישראל יוכלו ליהנות מאיכות וחדשנות חסרות תחרות.

 

מוצרי 3M- אביזרי כבילה למקצוענים

מוצרי הכבילה של 3M הינם המובילים בעולם במונחי אמינות, עמידות ונוחות עבודה. היצע המוצרים מספק למקצוענים בתחום החשמל מענה איכותי, ומאפשר להם לבצע את עבודתם בקלות וביעילות יתרה. היצע המוצרים כולל אמצעים שונים ומגוונים לבידוד, חיבור ואיחוי כבלים, אמצעי אטימה וכלים ייחודיים לעבודה השוטפת.המוניטין המוכח של סל מוצרי 3M הינו תולדה של פטנטים ייחודיים לחברה, הבנת צרכי השוק ותקציבי מחקר ופיתוח חסרי תחרות בתעשייה. חברות וגופים מכל התעשייה, ביניהם חברת חשמל, מפעלי ים המלח, בז"ן, חילות צה"ל השונים, הפכו את מוצרי 3M למוצריהם הבלעדיים. ניסקו עושה מאמצים רבים על מנת שכל בעלי המקצוע בישראל יוכלו ליהנות מאיכות וחדשנות חסרות תחרות.